Tuesday, August 16, 2011

Semangat Raya Dah Mai~!!!

OMG OMG
taun nie semangat raya mcm membara2 plak=..=
tak thu knp~ sebab dah muak dok ipoh nie kowt
dgn macam2nyer jadi bulan pose nie~ ish2
sabaw je mak nab~
hahax
tu kengkawan aq panggey sajer nak kacu @.@
sentap ati mak nab :P

lepas jer 15 ari pose dah lagu raya berkumandang
macam2 lagu didownload eh~
hahax

walaupun bnyk bende yg happen during this holy month~
nk berdendam~makan diri..
so maafkan jer la
tu jer yg aku 'MAMPU'

well anyways
baba plak wat syok
macam2 bende baru die beli=..=
ich2
1st kete kenari aku~ die tolak TT_TT
waaaaa!!!
aku sayang kete tu~
die gi tukar ngan kete dolphin=.='
sabar je la mak nab oi :P

pas tu die gi tambah smart tv plak=.=
sepatutnyer kan..bende2 macam nie org pompan yg excited
nie idok
bapak teman plak yg beriye2 beli itu beli ini
sampai kete dibelinyer
baba baba
anyways~ kereta dolphin itu saya yg punya ya~ hehehehe

tibe2 terpikir. scary plak nk bwk kete besaw
hyundai tu tak pe la kira MPV agy
nie..adoi ai~
panjang lebo~
@.@

tahun nie cadang2 nk raya kat perlis
bile selalu sgt balik perlis rindu plak johor
great food, not so great ppl, but kalu dekat johor..baru rasa suasana raya tuh
you know
kampung~ pelita **oh gosh i love em**
BUNGA API
tho i hate mercun
but kalu tak de mercun bulan pose mcm tak meriah
mmg takut dengar bunyi meletup, nk men apetah lagi
hahax
dengar dari jauh un sudah cukup bersyukur(selamat den)

hmm..esk cuti nuzul quran
so malam nie sumer bercadang nk berhibernasi

yg tak nak balik minggu nie pun nk balik
padahal minggu depan nak balik raye dah=..=
aku plak nk balik tapi baba balik johor
so dok la kat sini ngan 2nd family aku yg ku cinta
chewah
BUDAK UMAH 26  la ape agy
makin lama aku makin kenal siapa kawan dan siapa bukan
bila seseorang dalam situasi genting
dan aku tak pernah menyesal atau rasa rugi ada kawan yg aku ada skung nie
<3 sayang korang sumer <3
<3

No comments:

Post a Comment